Medlemskontigent 2015

Medlemskontingenten for 2015 med tilhørende treningsavgifter til gruppene er under utsending.
Desverre har det tatt lang tid, men nå er det klart. Du vil motta e-post med nødvendig veiledning.

Du kan også melde deg inn i Vestby IL på denne hjemmesiden.

2015-11-03
Arild Kristensen

For å motta brukernavn og passord til innlogging må gjøre følgende:

1. Gå til vestbyil.no ( det er på den siden du er nå )

2. Klikk på menyikonet øverst til venstre i nettleseren din (tre streker)

3. Klikk på ‘Glemt brukernavn / passord’

4. Fyll inn e-posten din og klikk ‘Send’

Medlemsystemet vil da sende en e-post med brukernavn og passord til de medlemmer som er tilknyttet e-posten du oppga.

Hvordan logge inn

Innlogging finner du ved å klikke på ikonet øverst til venstre (tre streker) i nettleseren din når du er inne på Vestby IL sine nye sider.

Under fanen ‘Innstillinger’ i innloggingsmenyen kan du endre brukernavnet og passordet og annen personlig opplysning på brukeren din. Vi har generet opp brukernavn, men dette kan altså endres til noe som er enklere å huske når som helst.

Knytte relasjoner

Ønsker du å knytte relasjoner til din bruker gjøres dette via ‘Innstillinger’ og ‘Min familie’ NB! her kan du knytte relasjoner uavhengig om det er familie eller ikke.

For familiemedlemmer er det ikke sikkert at alle i familien er knyttet opp. Derfor er det viktig at hovedmedlemmet i familien går til ‘innstillinger’ og ‘min familie’ i medlemsmenyen (logget inn) og knytter opp medlemmene mot sin familie.

Er familien allerede knyttet opp vil du se en knapp hvor det står ‘Logg inn som familie’.

Klikk på den for å velge familiemedlemmet du ønsker å betale for.

Medlemskap / treningsavgift

Under 'Mine medlemskap' når du er logget inn har du oversikt over medlemskontingent og treningsavgift.

Vi ønsker at alle våre medlemmer betaler medlemskontingenten og treningsavgift til Vestby IL så raskt som mulig.

Idrettsgruppene er åpne for innbetaling av treningsavgifter og påmeldinger er tilgjengelig via websiden.

Lykke til!

Med sportslig hilsen,